Stockholms kyss

chacha bloggen!
Lite dålig update jag vet. Men igår var det cup i uppsala, öhm.. de gick sämst. Men de va rätt kul ändå.
Kom hem vid sex nångång och duschade, fixade mig medmera skitsnabbt sen drog jag till erika. Hon har precis fyllt år satt de va typ fest. Vi hade asmysigt hela kvällen. Men alla va sjukt trötta eftersom vi hade kört matcher hela dagen. Somnade vid halv ett, och vaknade runt elva idag.
Drog hem vid två, lämnade saker och fixade mig sen drog jag ut och med erika, emma och johan. Vi åkte till emma, kolla film å typ snacka. Bianca kom efter ett tag också.
Nej men en allmänt chilldag med andra ord.
Börjar känna mig förkyld också.. igen.
Ska lägga mig tidigt ikväll, känns rätt frestande å sova.
Skriver imorgon, puss och godnatt!


gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0