Torsdag

Asnice dag, gillagillagilla!
Först skola, hände inget spec förutom skolfoto. Kommer säkert se helt miffad ut men dää dä nääice.
Efter skolan drog jag först hem. Sen drog jag å emma till bussen där bianca satt och väntade på oss. Vi drog till örby och träffa killarna. Först va vi hos johan, sen drog vi till victor å kolla film. Vid halv sju åkte jag och bianca hem, skjussade på moppe dåra. Åt übersnabbt, sen kom jeppe, emma och victor å hämta mig igen. Vi körde till helgesta å hade allmänt kul. Sen körde victor nån kompis till hökarängen å vi andra stod å frös. När han kom tillbaka drog vi till victor igen i tjugo minuter eller nåt, sen drog jag å emma hem.
mjoo.. asnice dag.
Men ska duscha skriver om ett tag puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0