21.55

Klockan är snart tio och jag har inte ätit middag, mvg anna... mvg.
Har bloggtorka, helt tomt i huvudet.
Tror jag kör på mer detaljerat om dagen..
Först skola, började tio över åtta och slutade kvart i två, väldigt nice faktiskt.
Jag, emma och bianca drog till mig efter skolan. Gjorde inte så mycket, kollade gamla skolkataloger typ.
Vet inte hur länge vi va hos mig men vi drog iallfall och träffade johan efter ett tag. Jag och bianca drog till donken för att dra på toa å emma och johan drog till willys. Vi träffade dom igen utanför willys efter ett tag, mötte upp victor å jeppe som kom med mopparna, coola killar.
Vi satt i örby å snackade, bianca åkte hem efter ett tag och jag å emma drog vid sex.
Mjoo, rätt okej måndag.
Är sjukt trött nu, lägger in några pics å säger godnatt.
peace !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0