life is to short to waste it

Hej, jag heter Anna Sjöberg. Mycket drama förekommer i mitt liv just nu. K bry jag vet, men det här är min blogg, jag bestämmer vad jag ska skriva, nice va ?
Nej men tjaaa.
Det visade sig att erika också skulle med till stan, och vi är ganska lata av oss så vi drog till erika istället eftersom att hon bor typ en meter ifrån skolan. Där åt vi, kollade en bit av remember me, hade allmänt trevligt.
Vid fem gick vi till mig. Jag hämtade pengar sen drog vi in till stan. Emma köpte nåt och sen gick vi till donken och åt, I´m lovin it.
Satt där i en timme, snackade massor medmera, mysigt.
Sen åkte vi hem, och nu sitter jag här.
Har precis duschat, och ska snart trycka av datorn.
Imorgon börjar jag åtta, slutar kvart i två. Ska säga hejdå till emma efter skolan, hon drar till spanien på onsdag. Är typ såhääär depp. Efter vet jag inte vad som händer, kanske drar hem, kanske inte.. ah men ni förstår.
Nu har jag inge mer å skriva, peace.


haha, kolla mina überfina fötter, gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0