söndag

Oj shit klockan är redan ett, och jag har inte gjort ett skit mer än ätit, duchat å legat i sängen, höhö.
Ska hitta på något med erika om några timmar, vad vet jag inte än. Är skit seg så pallante göra nåt spec.
Yes, men lovade att jag skulle skriva mer om igår idag, typ kbry men jag har inget annat å göra så jag berättar iaf.
Först mötte jag upp emma  bussen, vi gick av vid helgesta å väntade på jeppe. När han kom så drog vi in till victor. Hängde där ett tag. Sen kom johan å danne. Då drog vi ut å mötte upp erika. Sen kom zac, anton å massa andra. Sen kom bianca och jag, emma, bianca, erika, johan, jeppe, victor, danne, anton å typ zac drog ner till örbygården. Sa hejdå till zac å vi andra gick till willys. Efter de gick vi till donken. När alla började kasta massa saker på varandra så drog jag, johan å victor därifrån, dom andra kom efter ett tag. Alla funtade på att dra hem för att de va typ sååhääääär kallt ute. Bianca, erika och anton drog. Men jag, emma, johan, victor, jeppe och danne drog till utkiksberget. Så jävla fint, galet med stjärnor. Aja, där stod vi ett bra tag. Sen vart det för kallt, och vi gick tillbaka. Alla drog hem strax efter elva nångång, trodde helt seriöst att jag skulle behöva amportera bort benen ett tag, så kallt var det.
Kom hem typ halv tolv, la mig i sängen, smsade och frös. Sen somnade jag.
De var det, niiice.
Nej nu ska jag göra nånting vettigt, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0