såhär roligt har jag

1. Hur ser din drömkille ut? har inte sett honom än
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? näää.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? idag? mig själv 
4. Hur lång är du? 160 typ
5. Vilken är den senaste filmen du sett? nån skräckfilm
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:  vad gör du?:)<333
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? tjugo min sen typ
10. Icke godkänt i något ämne? nope
11. Mvg i något? vet inte än
12. När vaknade du idag? 10.00
13. Vilken är din favoritplats? ingen aning
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på jobbet
16. Hur stor är din säng? stor
17. Vad sover du i? stor t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 typ
20. Tycker du om kinamat? aaah
21. Tycker du om kaffe? njaaae
22. Vad dricker du helst till frukost? mjölk
23. Kan du spela poker? trore
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
 yes 
25. Vill du ha barn? absolut
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, typ såhääär lite tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nää
28. Föredrar du havet eller en bassäng? beror på
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, mat
30. Är du cool? OM jag är
31. Kan du rulla med tungan? nää
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha bianca helt klart.
33. Vad har du för ringsignal? vibration
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? trore
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mobilen
36. Kan du byta olja på bilen? Alla kän väl, men jag vet inte hur man gör
37. Vilken var den senaste boken du läste? elsas mode
38. Nämn två stycken som är din favorit artist? lw, sen vet jag inte
39. Dansar du i bilen? självklart
40. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
43. Har du någon tatuering? näe
44. Tycker du om någon? tycker om många 
45. Har du provat droger? aldrig
46. Röka eller snusa? inget
47. Hur gammal är du? 14
48. Vad är ditt mobil nummer? vad de är? ett nummer
49. Vad ska du göra ikväll? kolla film hos micke tror jag
50. Har du några syskon? Ja
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 41,71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0