Lördag

förlåt alla som har haft übertråkigt för att jag inte har uppdaterat, hihi.
Efter träningen igår drog jag hem, duschade, bytte om och sen gick jag till erika där emma och hon var. Vi åt sen drog vi till zac. Vid halv elva gick jag, erika och emma till erika. La oss i sängen å snackade massa. Somnade efter tolv nångång.
Idag drog vi upp kvart över nio, fixade oss och gick till hhallen för att kolla en match. När den va slut satt vi kvar och kollade matchen efter, sen gick vi till erika och åt. Chillade lite ett tag och sen åkte jag och emma till farsta, hängde i farsta c ett tag sen gick vi till farstahallen å kolla willes match. När den va slut gick jag och emma till farsta c igen, sen tog jag bussen hem. Har duschat och så & ska möta erika när hon kommit hem från bajenmatchen, sen taggar vi till emma och slaggar där.
Nu vet ni de, soft.
men jag skriver imorgon, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0