11/11

Tjoo, läget ?
Men mig är det bra, förkyldningen börjar släppa satt de är asnice.
Dagen började inte sååå bra. Försov mig höhö. Men kom iallafall i tid, snabbchey typ.
Skolan gick rätt segt, men annars var den helt ok. När vi slutat gick jag och erika till mig, och efter ett tag kom emma. Vi låg i min säng, drack oboy och skrattade oavbrutet i minst en halvtimme. Efter typ en timme så gick vi till erika, hon hämta pengar sen drog vi till centrum och tjocka oss, fett med gilla.
Sen gick vi till erika igen, la oss i hennes säng och tittade på film. Eller jag kollade inte så mycket, var övertrött så låg å garva, hah rätt kul faktiskt. Emma blev hämtad vid sex om jag inte minns helt fel. Jag och erika lagade mat, och för en gångs skull blev det lyckat, pris till oss tycker jag dååraa. Vi åt, jag pluggade. Sen storstädade vi hennes rum, det behövdes. Efter de drog jag hem. Har pluggat och nu sitter jag vid datorn, chiiill.
Har massa bilder från idag att ladda upp, men jag har verkligen ingen ork till de så gör det imorgon istället.
Ska borsta gaddarna sen drar jag å lägger mig, pusshej.


vi kör på den här balla bilden idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0