söndag

Sov hos emma från igår till idag, df har jag inte bloggat.
Berättar kort om igår.
De va loppis med klassen halva dagen, tråk. Efter de drog jag, emma och bianca på bio och såg The last song. Grät som fan, galet bra film.
Efter de drog jag till mej och hämta väskan sen drog jag och emma till örby och träffa johan. Vi satt vid örbyskola och väntade på bianca. När hon kom så va vi där ett tag till. Sen drog vi till emma där vi också sov.
Imorse vaknade vi vid halv tolv, drog upp och åt frukost sen solade vi ett tag. Vid tre åkte vi till högadalen, bianca drog hem å jag och emma drog till mej å lämna väskan sen åkte vi till killarnas träning. Efter de åkte jag å emma t donken och åt, sen satt vi på en bänk medans vi väntade på att wille å junior skulle äta klart. Efter de mötte vi upp dom. Gjorde typ ingenting.. jag å emma drog.
Kom hem runt åtta. Har duschat och nu sitter jag vid datan.
har ont i huvudet och i halsen, orkar inte skriva, vi hörs <3






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0