rubrik

tjöö alla !

Berättar kort om idag. Först skola, långtråkigt. Efter att vi slutat vid kvart i tre så drog jag, emma och johan till örby för att träffa wille. Vi typ gick runt först, sen drog vi till william och fråga om han ville hänga med ut. Vi gick till williams mamma och chilla gaal1 i solen, så jävla nice. Johan skulle dra vid typ fem eller nåt så när han hade dragit så drog jag, emma, wille å william in. Vi gjorde inte så mkt, satt å snacka, hade allmänt mysigt.
Vid typ tjugo i åtta så drog vi från william och jag, emma å wille gick runt å snacka ett tag innan alla drog hem. Emma hade lämnat sin väska hos mej innan, så den gick vi å hämta, sen följde jag med henne till bussen. Kom hem vid kvart i nio och har typ hunnit duscha och ätit.
Men har things to do typ hela veckan, så skriver de nu så slipper jag skriva om allt sen..

Imorgon: Va med emelie, och kanske träffa wille efter de.
Onsdag: Jag och erika ska träffa caffé.
Torsdag: drar säkert ut med nån, och sen plugga.
Fredag: Rix FM
Lördag: vet inte än
Söndag: Grönan med laget


Kommentarer
Postat av: elin

hej kommentera gärna en fråga i min frågestund!:D

2010-05-18 @ 17:10:00
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Rebecka Sjöberg

Älskar din blogg!

Sjukt fin är du me! :)

2010-05-19 @ 20:59:26
URL: http://rebeckassjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0