Torsdag

Är trött, men berättar snabbt om dagen.
Vi vaknade vid tolv, fast vi låg å dega i sängen å framför datan till tre, och när vi väl var ute så var klockan runt fyra-fem. Vi drog till mej och lämnade min väska sen drog vi ut och gick runt typ överallt och ingenstans. Det slutade med att vi låg i en kompisgunga vid dalbotten. Väl där så började två ybersöta killar på sju år snacka med oss, mitt kusinbarn och hans kompis. Haha så sööta, dom pratade som värsta "dagens tonåringar", använde orden "ey", "fett nice" osv.. Riktigt underhållande faktiskt.
Vet inte hur länge vi satt och snacka, men tillslut så började både jag och erika å må illa pga för mkt gungande, frös dessutom sjukt mycket, så vi drog till min gård och tog massa foton.
Efter ytterligare en timme på gården så drog vi hem till var för sej. Hann inte mer än innan för dörren när sara och olivia ringde och fråga om jag ville hänga med ut. Så jag åt fort och drog ut direkt igen. Mötte upp dom på min gård och fick då reda på att vi skulle dra till örby och träffa johan. På vägen till örby så hittade vi en julgran, den var visserligen brun och inte grön längre, men vi tog den, eller olivia och sara tog den under varsin arm, sen konkade dom på den ända till örby. Meningen med det var att ge den som en present till johan. vet inte vad han tyckte om den men vad han gjorde med den efter att vi gett den till honom håller vi hemligt.
Efter de drog vi hem till johan och kolla ishockey. Vid tjugo över nio drog vi alla hem, johan följde med mej nästan hela vägen, gulligt av honom.
Nej nu är jag trött i både ögonen och fingrarna, lägger in lite pics, men mer update imorgon, puss.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0