Onsdag

Känner mej jämt så dum när jag inte uppdaterar, förlåt.
Men nu när de både märks och känns att de är sommar så vill man mkt hellre va ute än att sitta inne framför datan. De jag gör efter skolan är typ drar hem, lämnar väskan, drar ut med folk. Sen kommer jag inte hem förräns rätt sent.
Idag efter skolan så skulle jag, emma och bianca dragit och joggat ett tag, men de va för varmt så vi orkade inte. Istället drog jag och erika till mej, vilade en stund, sen drog vi och träffa wille. kom hem vid sex för att äta snabbt, sen drog jag ut direkt efter igen. Mötte upp filip och martin, sen drog vi till örby för att möta upp wille igen, och efter ett tag kom erika. Vi har rätt flum, nice. Kom iallfall hem vid halv tio, och har hunnit duscha typ.
Känner dessutom att jag börjar bli förkyld. Har ont i halsen, är täppt, ont i huvuet. Shiit de gillar inte alls !
Imorgon ska jag iallfall jogga, fast de ska bli sjukt varmt så vi får se hur de blir med det.
Är sjukt trött, drar å lägger mej nu. Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0