onsdag

Shit fan är sämst på att blogga, föörlåååt !

Sitter hos erika. Efter school så drog jag hem, packa, drog t erika och sen drog vi nästan direkt till örby och träffa jöhään bästuuws. Vi hängde typ lite överallt, sen drog jag och erika hem. Vi åt pankakor, eller åt å åt, jag tog en pankaka. Efter de drog vi ut med sara och olivia, träffade martin och filip och vi drog t gården där marcus, kalle och måns va. Vi hängde där en stund sen drog vi tjejer, fast vi kom tillbaka rätt snabbt. Sara och olivia va tvugna att dra hem så jag och erika satt å snacka med killarna ett tag, sen drog vi också hem.
Har värsta huvudvärken, ont i magen och i halsen. Fan får för i helvete inte gå och bli sjuk nu.
Aja, lite update if..
puss <3



älskar dej

Kommentarer
Postat av: elin

har du haft en bra dag idag?:)

2010-05-13 @ 18:10:18
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0