my day

Grönan idag som sagt. De va riktigt kul, förutom vädret dåra. Blev dyngsur pga spöregn flera gånger. Fröös seriöst fittan av mej, ursäkta språket men helt seriöst.
Åkte if massa saker, skit nice.
Strax efter att vi hade ätit vid fyra tiden så fick jag världens magvärk, jag skooojjar inte asså !
Kunde inte gå, kunde inte åka nånting, höll på å döö. fast.. åkte saker ändå.
Imorgon är de föööcking school igen, men de är bara 17 dagar kvar till skolavslutningen nu, och 13 skoldagar. Satt de är bara å kämpa till hundra nu dom sista veckorna.
men ska dra å lägga mej nu, annars somnar jag sittandes framför datan.
godnatt <3
btw, har inga nya pics å lägga in för min mobil är på lagning och kameran har inga betterier, så nu vet ni de oxå.


klassresan 09, take me back !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0