my day

Förlåt för dålig uppdatering. Hahah känns som att jag börjar varje inlägg med att säga så, men fhään.
Idag efter skooolan så drog jag hem och duscha, sen kom erika och väntade på att jag skulle blir klar. Efter de drog vi till farsta och hämtade min mobil som har vart på lagning, så jäävla niice att ha fått tbx den, tänk att man kan sakna en mobil så mkt, helt sjukt.
If, efter de drog vi hem till mej igen, jag åt, erika satt vid datan. Sen drog vi till centrum och jag köpte mat till imorgon för vi har idrottsdag. Efter de drog vi hem till mej igen, lämnade sakerna och sen drog vi till erika. Hon hämtade pengar och sen gick vi till centrum igen för att möta upp erikas syrra, sen handlade dom mat. Efter de drog jag hem, och kom hem runt tjugo i nio.
Har inge å göra, är gaalet trött.
Men vi höörs, pussen <3


Kommentarer
Postat av: elin

hej vad görs?:)

2010-05-26 @ 12:46:12
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0