lördag

Tjääääooowh !

är trött fast sjuukt glad. Vet inte vf, allt är bara så jäävla härligt, 18 dagar till sommarlovet, niiice or whaat ?!
Har vart ute och grillat hela kvällen. Jag, emma, bianca, johan, wille och simon, as mysigt.
Alla drog vid typ nio eller nåt, är grymt trött och ska dessutom upp tidigt imorgon för laget ska samlas kvart i elva innan grönan, säämst. De är massa skolpoliser på grönan imorgon också så de kommer va proppfullt med folk, sjukt dåligt.
Aja, uppdaterar när jag har nåt å skriva, puss <3


arkivbild


Kommentarer
Postat av: elin

hej!:)

vad tycker du om bikinin jag lagt ut på min blogg?:)

2010-05-23 @ 17:43:33
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0