visste ni att..

• Jag har haft två marsvin i över sju år, men den ena dog i december så har bara en kvar nu ?
• Jag har gått på bowling, gympa, bild&form, blockflöjt och nu bara innebandy ?
• Jag simmar i en klubb på mitt land på sommarn och har tagit runt 30 simmärken ?
• Jag tränade så mkt i sommras att jag krympte ca 3 cm ?
• När jag var liten så var jag sjukt rädd för clomwner och tomtar ?
• När jag var runt 5 år så var jag och min familj på en pizzeria där det fanns en sån där brandsläckare, en sån som spruter ut vit skum typ. Jag satte på den och sprutade lödder över heela pizzerian ?
• Om jag missar att tvätta håret en dag, så känner jag mej sjukt äcklig.
•  Jag hatar fett hår !
• Jag drack bäbisvälling tills jag var sju år ?
• Jag är bäääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0