31/3-10

Sry för dålig uppdatering, men har inte vart hemma nåt alls idag typ.
Vi slutade fem i ett ist för fem över tre för vi hade ingen bild, nice som fan :D
if, jag, erika, emma och bianca drog först hem t erika och åt, sen drog jag hem en snabbis, efter de drog jag och mötte upp dom i centrum. Där handlade vi typ burn å sånt, sen drog vi till vårat place å typ prata i tele å sånt. Efter de drog vi till fritids och hälsade på, vi går nt där längre eftersom att vi går i sjuan, lite tråk sådär, saknar fakiskt stället. Vi va där ett tag sen drog emma till bussen, jag och erika hängde med bianca en bit när hon skulle hem, sen drog jag och erika till henne där vi typ åt.
Drog hem vid åtta och fick sällskap av erika hela vägen typ, sötnos :)<3
När jag kom hem så duschade jag sen har jag typ bara suttit vid datan, tråktråk.
Efter skolan imorgon så drar jag å tjejerna t htoppen om vi pallar, och vid sju drar typ jag å några till gården.
Men skriver imorgon, puss <3











Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHHA

2010-04-02 @ 19:30:18
URL: http://julia.egmongt.se/Nicole

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0