Onsdag

Vet, dålig update idag, inte bra.
Men har vart fullt upptagen hela dagen. Först skola dåra. Där hände inget kul, två slagsmål , den ena såg hemsk ut, usch !
Efter skolan hängde jag och Erika med Sofia t centrum där hon tog hål i örat, det blev skitfint :)
Efter de trog jag hem lite snabbt för att lämna väskan å så, sen drog jag till Sofia där Måns, Filip och Kalle va. Vi fuskade och gjorde vofflor idag ist för imorgon då det egentligen är voffeldagen. Det gick rent ut sagt åt helvete först, sofia va korkad och sket i receptet (a)
Men sen när jag och Kalle gjorde ny smet så varte mkt bättre, sååå grymma vi är asså.
Efter att vi proppat i oss maten så satte vi oss i soffan och snacka skit om typ allt, lite nice sådär.
Kom hem vid halv åtta, duschade, tog en apelsin, tittade lite tv och sen satte jag mej vid datan.
Är as trött, kommer nog somna som en stock ikväll, härligt härligt. De gillar vi :)
pics från idag kommer oxå, puss <3









Kommentarer
Postat av: erika

men usch på mej? -.- (a)<3

2010-03-24 @ 21:21:29
URL: http://eeerraas.blogg.se/
Postat av: Bästa Emma

ANNA DIN MUPP ! :O <3

2010-03-25 @ 09:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0