akjdfaoksfd

sen jag kom hem har jag suttit och pluggat. Har gjort matten, no:n och svenskan, känns nice.
Gjorde pankakor t middag idag oxå, dom blev faktikst rätt lyckade, första gången jag klarat av å vänt en pankaka, shit va duktig jag är :D
Inget spec hände i skolan idag, hade typ no, svenska, slöjd, engelska och bild.
På bilden så skulle vi påskpyssla, man skulle göra nån sjukt ful kyckling. Försökte två gånger, sen la jag ner, vart inte alls bra. Erika gjorde en snygg kyckling med rosa fjädrar å skit, försökte härma henne men nä.. klart att inte de gick.
Imorgon kommer jag inte hinna uppdatera alls tror jag, ska vara med på 94ornas träning som börjar typ en timme efter att jag slutat, sen måste jag plugga. Har två fucking redovisngar att plugga till ?!
puss <3



bilden är suddig för zoomade in och sen sparade typ.
Ingen superfin bild på mej, bjuder på den.


Kommentarer
Postat av: erika

haha anna då xd

den står på min hylla i rummet (a) <3

2010-03-10 @ 22:04:37
URL: http://eeerraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0