rubrik

Sitter och tkr synd om mina föräldrar, haha de är jag som fyller år, de är min tårta, men jag är absolut inte ett dugg sugen på tårta, så resten av familjen sitter framför tvn och äter av den nu, lite synd sådär (a)
Har if fått massa pengar, mobil fick jag ju förra veckan mm, är grymt nöjd :)
Haha smsade med sofia för en stund sen, och vi har kommit överens om att jag ska hänga med henne t usa i sommar, hon ska dit själv och vill inte åka själv, satt aa :) men ingenting är ju bestämt än.
Imorgon ska drar jag till b-hallen vid halv nio, p97 ska vara med på haiscupen, och vårt lag ska va värdar från halv nio till fyra. Eller egentligen från nio, men erika ska va där tidigare å jag är snäll som fan och går upp tidigare för att göra henne sällskap, generös jag är.
Efter de drar jag hem till emelie som jag inte har vart med på jag vet inte hur länge, och ska oxå sova där, nice asså :)
puss <3


en liten random bild sådär.
Hade precis duschat, hade värsta t-shirten på mej, och var dessutom sjuk.
bjuder på mej själv så det stänker om de if.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0