sveriges nationaldag..

Får väl ta och börja med att säga "förlåt", som vanligt..
Sov ju hos emma från igår till idag, och vi kom hem vid elva igår och alla va dötrötta.
Jag och emma somnade vid tjugo i två, erika och bianca satt och kollade på film till tjugo över tre.
Alla vaknade runt halv tolv, eller.. jag och bianca väckte emma och erika, riktigt roligt.
Vi låg och dega ett tag, sen åt vi frukost, efter de duschade alla.. sen fixade vi oss och drog till farsta c.
Vid fem åkte vi hem. Jag drog hem å lämna väskan och bytte om sen mötte jag upp emma i centrum och sen kom bianca en stund efter. Vi handlade mat och drog sen till johan och grilla. Danne kom efter en stund, sen kom erika oxå. Vi åt, snackade, skrattade..
Bianca drog vid åtta nångång, vi andra spelade badminton. fotboll, pingis och åt chips.
Vid halv tio gick vi till nån gunga å satt och snacka ett tag, sen drog emma och erika hem för att göra nåt snabbt. Sen kom jag, johan och danne efter.
Vi spela buzz och jag å johan va grymmast. Vid elva drog jag, johan och danne, dom följde med mej en bit hem, sen drog dom oxå hem.
Imorgon/idag ska jag å bianca sälja tandborstar till klasskassan, efter de åkter jag å emma till liseberg för att kolla när johan å co har match, halv kul..
Skriver när jag vaknat, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0