jag e bäst :$

Ahh men tjaaaaa. Är trött, risk för trååååkigt inlägg.
Var som sagt i nacka forum idag, trevligt men gal1 varmt.
Vi gick typ in i alla affärer, och erika tappa bort sin mobil på New Yorker, troligtvis blev den tagen. Den fanns inte kvar när erika gick in igen, och vi hade inte hunnit långt alls förrän hon upptäckte att den va borta, skit synd.
Vi åt på tacobar, fääätt med gott, dräggel dräggel.. typ.
Sen drog vi hem om jag minns rätt. Va där i ca två timmar.
När jag kom hem va jag tvungen å städa rummet, har ju inte sovit hemma på sjukt länge och hade packat onödtigt mycke till dalarna, så heeela min säng va full av kläder från när jag kom hem från landet, men de va mitt eget fel, då äre jag som får lida. Städade iallafall, sen har jag bara suttit vid datan typ, och dushcat.
Planerna för imorgon är att möta tjejerna i centrum halv ett, sen dra till långsjön och sola hela dagen, skit mysigt.
Orkar inte skriva mer, lägger inte pics från igår och idag istället.


















bianca, jag och emma köpte likadana klockor fast i olika färger. Min är den rosa, biancas turkosa och emmas är vit, awesome va ?



Kommentarer
Postat av: emma

fifäään vilka fin bilder på mej asså, asnajs dag med ett ord ! <3

2010-06-28 @ 22:21:58
Postat av: JöHäN

Jag är bäst :$

2010-06-28 @ 22:50:24
URL: http://www.aik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0