It hurts with every heartbeat

Har ni någon gång haft ont av att ni saknat någon så mycket ?
Trodde inte på sånt.. eller jag hade iallafall aldrig varit med om det. 
Men nu tror jag på de, jag vet att de är sant.
Har obeskrivligt ont, ont av saknad efter dig.
Varje steg, varje andetag, får jag kämpa för.
Utan dig bredvid mig funkar jag inte.
Vi har blivit sjukt tajta på ett år. Ångrar inte en sekund av de året, ingenting.
En vän man kan lita på till hundra, en vän som alltid lyssnar, som förstår en från första ord till pungt.
Sån är du, precis sån.
Du försår inte, du kommer aldrig förstå hur mycket jag älskar díg, de går inte å beskriva, omöjligt.
men jag har iallafall bestämt mig, jag vill dela mitt hjärta med dig, just dig.
Bästavän, syster, tvilling, Emma Rosenqvistjag älskar dig, till döden, tills mitt hjärtat slutar slå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0