yee

Förlåt för kass uppdatering. men vi drog ut med johan efter att vi hade ätit, sen mötte vi upp måns<< å kalle, och gick runt å snacka å hade allmänt kul.
När killarna drog hem så gick jag, emelie och erika hem till erika för att packa typ, erika slaggar också hos emelie. Erika skulle ta disken snabbt innan hon kunde dra, så jag å emelie skulle gått till statoil å handlat godis men sen smsade bianca å vi drog till centrum å träffa henne ist. Eller, jag träffade henne. Emelie tappade sina pengar, så hon sprang runt å leta efter dom.
När jag hade snackat med bianca ett tag så drog jag och mötte upp emelie igen. måste bara få påpeka att bianca är skit brun, avis.
Iaf, jag mötte som sagt upp emelie, och strax efter kom erika. Vi drog till statoil och köpte chips å läsk, sen drog vi hem till emelie. Har kollat film, typ babysitter wanted. Skulle vart en skräckfilm, skit konstig var den. inget jag skulle tippsat om.
Nämnde säkert i nåt tidigare inlägg att vi ska dynga inatt.. för att kunna sova i bilen på väg till dalarna, men börjar redan känna mej trött, inte bra.
Btw, tar med min data till dalarna, telia ska tydligen funka där, och de har jag, yes.
Så de blir update, nice huh ?
Aja, skriver mer sen <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0