viärbäst

vi har suttit vid datan hela kvällen, har inte ens satt på filmen än, höhöh.
Men de är as niice, gillas stort.
imorgon ska vi dra å kolla på några kattungar typ, sen ska vi va med erika och vi drar till örby å träffar johan om jag har fattat rätt. Måste hem å packa oxå, ska ju slagga hos emelie imorgon också. Eller.. vi ska va uppe hela natten för att kunna sova i bilen på väg till dalarna, sex timmars bilresa lixom.. jippii.
Emma och bianca kommer hem imorgon oxå, shiiiit vad jag har saknat dom !
Emma kommer jag inte kunna träffa förrän på måndag, och bianca kanske jag å emelie drar å träffar snabbt imorgonkväll, får se.
skriver imorgon, godnatt <3

kom på nu att jag har skrivit imorgon fast jag menar idag.. klockan är ju efter tolv, men ni fattar nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0