heeelluu

Hemma nu, trött som fan.
Lovade att berätta om igår, satt aa..
Först vare skolavslutning, efter de drog jag snabbt hem sen mötte jag upp emma utanför mej och vi gick till centrum och fika typ. Johan kom efter ett tag, skulle säga hejdå till emma som drog på kollo med bianca idag.
Efter de gick vi hem till filip där han och martin va. Vi dunka musik på högsta volym, kollade film.. när den nästan va slut kom bianca. De skulle vart en rysare, en skräckfilm. Stod det iallfall på fodralet. Den va lite läskig, men hur konstig som helst, inte va den bra if. Kommer inte ihåg namnet heller.
Efter att vi sett klart filmen så kom evelina och frida. Vi gick.. jag skulle möta emelie i centrum. Erika va seg så vi fick stå å vänta ett tag. När hon hade kommit så drog vi alla till emelie för att lämna min och erikas väska. Sen drog vi till centrum, sa hejdå till emma som skulle dra hem.. Shit de va jobbigt. Kommer inte träffa bianca eller emma på två veckor, skit sämst.. kommer typ dö, seriöst.
If, efter att vi sagt hejdå till emma så drog jag, emelie, erika och bianca till skebo och köpte kinamat, sen drog vi hem till emelie och åt. Bianca va tvungen å dra till farsta vid fem, så vi följde med henne till bussen och mötte upp frida å martin på vägen. När bianca hade dragit så gick jag, erika, mli, martin, filip och frida till skebo igen.. martin å filip skulle äta. Inge bra bordskick dom där grabbarna..
När dom va klara så drog vi ut igen.. hängde typ i högdalen hela kvällen, evelina kom oxå efter ett tag.
Vid elva drog alla hem. Jag, mli och erika va skit trötta, satte på en film och somnade till den.
imorse vaknade vi vid elva av att emelies ena hund skällde utanför dörren, kuuul.
Vi åt frulle, dega vid tvn. Vid två drog jag och erika hem. Jag duschade, fixade mej och mötte sedan upp erika och emelie i centrum. Vi åkta till örbyskola där filip, frida, martin och evelina va.
Vi gick runt, drog hem till frida.. sen drog filip och martin hem, dom skulle typ dra å träna eller nåt.
Vi andra åkte till willys för att handla grillsaker.
Jag och frida tog en vagn och dom andra körde runt oss med den, vi behövde inte göra nånting, skit nice.
När vi var klara så gick vi till bussen igen.. eller, jag och frida blev körda dit, med vagnen.
Vi grillade, hade trevligt.
Runt åtta drog vi till en park för att vänta på kalle å filip som skulle komma. När dom kom så följde vi alla med erika å mli till högdalen, dom skulle hem.
När dom hade dragit så gick vi runt, sen drog jag hem.
yes, de va typ allt. Har massa bilder men lägger in dom imorgon, är skit trött.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0