Torsdag

blir ett snabbt inlägg, måste duscha och plugga.
Skolan va chill som fan, hade typ håltimme på varje lektion, eller så fick vi sluta tidigare, gillas.
Efter skolan drog jag, bianca, erika, anna, martin, måns, filip, marcus, kalle och jeppe till långsjön å bada/sola. Gal1 skönt, underbart.
Vi va där i några timmar, strax innan vi drog kom emma oxå. Hon har klippt lugg den söta ungen, de blev grymt fint.
Imorgon efter skolan drar jag hem, sen hänger jag med erika t stan när hon ska klippa sej, efter de väntar vi på emma å bianca vid slussen eller nåt, dom ska på konsert på grönan tror jag, nåt vare if. Sen efter de drar vi alla hem till emma och sover där.
Uppdaterar mer imorgon, puss<3








Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

kallt & bada ju.. :O men skönt att sola =D

2010-06-03 @ 21:46:22
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: ansi

ta bort bilderna på mig! eller klipp bort mig! eller ta nån bild där jag inte ser ut som värsta tjockot! ni sa ju till mig att inte lägga upp bilder som ni inte godkände först, varför gör du så på mig då? :o -.- :@

2010-06-04 @ 14:43:25
Postat av: Anonym

små brööst

2010-06-10 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0