rubriiiik

Jag mötte upp bianca i centrum vid två, erika kom strax efter och vi tog tuben till globen och mötte upp emma där. Sen gick vi runt för att leta efter avlslutningskläder till emma, sen vart vi hungriga och drog å köpte glass och hamburgare. När vi satt och åt kom några killar från vår skola, typ två 97or och två från 7c. Hahah töntar, dom började kaxa å allt, vi ägde ut dom jävlarna, lite kul sådär.
Vid fem åkte vi hem.
Har suttit vid datan sen dess, sjukt tråkigt.
Btw, imorse vaknade jag först kvart över sju, trodde de va måndag så jag trodde att ja hade hade försovit mej. Sprang upp ur sängen, klädde på mej, plattade håret mm.. Sen kom jag på att de va söndag, haha rätt kul faktiskt, kände mej som en idiot..
men nu ska jag äta sen drar jag ut med emelie, skriver mer ikväll.


jag å emelie i dalarna förra året, shit saknar som fan.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :)

du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

2010-06-06 @ 22:02:32
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: mli

nej vad pinsamt när man tittar närmare <3

2010-06-06 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0