my day

Dagen har vart med skit nice, fett med lyckad.
Vi drog som sagt till långsjön och solade. Jag och emma doppade oss en gång, de va gal1 kallt i vattnet, usch.
Är iaf solbränd nu, yeeeeyh !
Vi va där i typ tre timmar, sen drog vi till heron snabbt för att kolla en grej. Efter de drog jag och erika till henne och åt, sen gick vi till mej, och sen till måns. Där satt vi och titta på när killarna hoppa studsmatta och vart genomblöta, underhållande faktiskt. Jag blötte ner filip, stackarn fick gå heelt blöt hem, förlåt.
Vi drog till centrum och köpte caaaandy, sen gick jag och erika hem. Hon slaggar häär, niiiiiice.
Vi ska kolla film nu typ, skriver imorgon.
puss  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0