love it

Kom hem för typ en timme sen. Jag, erika, frida, evelina och sara va hos evelina å kolla film. Panoromal activity, äckligaste, läskigaste filmen som skapats. Kolla inte på den vad ni en gör. Vi skrek så huset skaka, jag skojar inte. De finns två slut, och vi kollade den med de läskigaste slutet, hemsk film, tro mej!
Jag vet iallfall en som inte kommer kunna sova inatt..
när vi sett klart filmen så snackade vi ett tag, sen drog sara hem å vi drog ut. Hängde vid örby skola. Efter ett tag kom johan. Erika va tvungen å dra, så jag gjorde oxå de. Johan följde mej ända till min port, as söööt ju.
satte mej vid datan direkt, ska fortsätta kolla klart på en film jag började se i förmiddags.
Skriver mer imorgon, puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0