jag har tråkigt.

Vi alla gick hem efter att vi solat. Jag och bianca hade galet kul. Vi hade glömt å ta såna där svarta saker man har för ögonen, så jag sträckte mej å tog typ en hel näve full och slängde alla över hela solariumet, vi garva typ ihjäl oss. Låter inte roligt, men kul vare.
Sitter just nu i sängen å lyssnar på musik och njuuter av att de snart är sommarlov, är taggad som faan.
BTW, fick hem mina converse igår som jag beställde för typ years ago.. riktigt nice.
Har beställt en jeansjacka och ett par leggings oxå, hade tänkt å ha jeansjackan imorgon, men den har inte kommit än så de blir skinnjackan ist, lite synd. Hörde dessutom att de skulle bli dåligt väder imorgon, hade inte förväntat mej nåt annat heller.. men skulle va lite kul med sol på en skolavslutning nångång, eller va säger ni ?
Haha börjar typ skriva nåt nytt efter varje mening, men har trååk satt aa..
Ni får leva med tråkiga inlägg ett tag till, har inget att skriva om, sry.









Älskar er mest.. föralltid.


Kommentarer
Postat av: simone

vad sööta foton :d

2010-06-08 @ 22:22:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0