jag gästbloggar / emelie

FYFAN ANNA, BLOGGEN ÄR DÖENDE !
anna sjöberg, jag är besviken på dej, den här bloggen är full med dammråttor, så nu måste jag offra tid för att blogga på din blogg, tss det ska väl gå :)

alla måste ju undra : vad har hänt med anna ? är anna död, har hon blivit en ko å bor nu i australien eller sitter hon på fängelse i portugal?
jag vet fyfan inte var hon har varit den senaste tiden sen senaste inlägget, men jag vet var hon är nu å vad hon gör. hon är just nu på landet med sin mamma, bror å typ 2 st från göteborg om jag fattade det rätt, och hon väntar på mej. å hon sitter just nu vid datorn å undrar varför jag ville veta hennes bloggnamn å allt. :)


Käraste bloggläsare å bloggare, jag lovar härmed framför gud ( om han finns annars är det nog framför datorn) att påminna anna att den här bloggen består av dammråttor å hennes få blogginlägg & såklart be henne blogga! :)

Min underbara Emelie <33

kyss å smek, kosmisk lek' / emelie mli

MIN BLOGG : EMELIEDALBJER.BLOGG.SE '
titta in om någon vecka lr ngt. ska bara hitta min kamerasladd sen börjar jag' <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2010-07-20 @ 17:32:22
URL: http://oliviarealdeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0