det som inte dödar en gör en starkare

Sitter fortfarande uppe, fast att jag inte borde. Ska nämligen upp klockan nio imorgon för att baka tårta.
Men ah.. seg kväll, har inte gjort mycket alls. Rätt positivt denna gång, att jag inte har gjort något alltså. Har haft kompisar här, eller vart med kompisar på andra ställen, inte vart ensam mycket alls denna sommar. Gaaal1 skönt å bara rensa alla tankar, tänka över allt, hur, vad, varför och om. Yää ni fattar hoppas jag.
Oj, klockan är över tolv och bror min fyller hela 16 år idag, har precis sagt grattis. Ska göra världens finaste tårta, bara för honom, visst är jag en snäll lillasyster?
Nej men om man skulle bädda säg ner i sängen och smsa ett tag.
puss&godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0