till min sötis

Kommer du ihåg för ca två år sen?
När vi lärde känna varandra?
jag kommer exakt ihåg känslan. Jag visste att du var nåt jag skulle ta vara på, jag kände att de va du som fattades i mej, en äkta vän.
Nu två år efter, har vår vänskap blivit till något dubbelt så stort som för två år sen. Då ville jag nt men kunde vara utan dej, men nu kan jag inte vara utan dej, du är en del av mej, min andra halva.
Du ska bara veta hur jävla mkt du betyder för mej. Du är min andra halva och så är det, Ingen kan någonsin ändra på de.
Om du försvinner från mej, så har jag fan ingen att skratta med, gråta med, dela känslor med, leva med eller dela mitt hjärta med.
Så snälla lova mej Erika Katharina Björklund, lämna mej aldrig ♥


Kommentarer
Postat av: erika

fyfaan va söt du är anna!

du får aldrig lämna mig!! <3

2010-01-01 @ 21:35:07
URL: http://eeerraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0