sup å svälj, trevlig helg

Okej, har rätt mkt att skriva om känns det som.
Har ju inte direkt ansträngt mej de senaste inläggen ?
Men if.. Vaknade trött som fan imorse. Laget skulle samlas kl 9 satt..
Vi förlorade mot ett grymt bra lag, men vi spelade as bra idag :)
Efter matchen var jag fortf skit trött så jag duscha, la mej på soffan å somna.
När jag vakna så åt jag, sen har jag mest legat vid tvn.
Imorgon möter vi djurö vindö, är taggad som fan !
Ska kolla scarymovie 2 sen, sjukt rolig :)
Nu ska jag rensa bilder, puss <3


Hade tråkit helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jupp, "Scary movie 2" va kul :) ikväll så blir det "scream 2" på femman :)

2010-01-17 @ 17:52:25
URL: http://bergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0