sjuk

Sry för dålig update, men har igår vare ju danskvällen i skolan, som var så otroligt jävla kul, när jag kom hem ville jag göra om de (a)
if, när jag kom hem så mådde jag skit dåligt, var redan förkyld innan, plus att alla skrek och dansade som fan hela kvällen satt jag mådde piss när jag kom hem. Fast jag var fult upptagen med min nya mobil, satt jag glömde bort tiden å allt, men gick å la mej vid halv tolv. Fast vaknade typ varrannan timme hela natten pga att jag hade så sjukt ont i halsen, så jag gick upp 07.15 imorse ?!
Vid halv tolv så drog jag å mötte upp alla vid tuben, sen drog vi till eriksdalsbadet.
Vi var där i ungefär tre timmar, sen mådde jag piss of satt jag , erika och nadja drog till subway å sen hem.
Nu är jag iallfall hemma, sitter å vräker i mej halstabletter, vill inte bli sjuk på lovet, så jävla typiskt mej.
Skriver mer sen, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0