rubrik

Kom nyss hem:)
Shiit de va fett mkt folk på bussarna, är det något jag hatar så är det trängsel, usch fy å blä !
Skönt å va hemma nu if. Sitter å lyssnar på the voice nu, har inget å göra.
Okej tbx till de jag har gjort idag. Vi behövde inte vänta på "doktorn" länge alls som tur va.
Vi tog typ blodprover å han kände på mina ben ?
Efter de så va vi tvugna å vänta ett tag, sen sa dom nåt å sen drog vi hem.
Vi skulle få provsvaren nästa vecka nånt gång.
Får if träna, nice som faan !
Ska nog ta å göra mej en macka nu :)


nyårsafton 09-10

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja du .. jag har lagt ut min blogg på olika internet sidor. som playahead och facebook. jag komenterar även bloggar som sedan besöker mig och sprider vidare min blogg. hoppas du fått svar på din fråga :)

2010-02-22 @ 18:33:29
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

ooooh ! haha vem e hetingen till vänster ? (a) xd <3

2010-02-24 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0