everything changes

Emelie Dalbjer. Alla minnen med dej är obeskrivliga. Shit va mkt vi har gått igenom. Alla minnen från när vi var små haha kmr du ihåg ?
Den jag har mest minnen med är med dej, den jag har växt upp med är med dej, och den som har gjort mej till den jag är idag är du.
Dalarna 09, fan de va obeskrivligt!
Eller när vi var på mitt land å gick skit långa promenader med din hund och drog upp våra sss t typ över magen å gick omkring så, haha guud !
Men sen, efter sommarn, hände något ?
Saker å ting förändras, t.o.m människor.
Vi snackar knappt längre förutom när vi ser varandra i skolan. Vi umgås aldrig på fritiden, efter skolan eller på helgerna.
Saknar dej så det gör ont. Du är och kommer alltid va en del av mej, alltid.
bvän du betyder mer än du tror, älskar dej föralltid <3





Kommentarer
Postat av: mli

saknar dej med anna söt <3

2010-02-03 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0