you make my dreams

har inte kunnat uppdatera, vart i stan med eMa.
Vi gick runt, åt.. ah de vanliga, mys.
Kom hem vid fem eller nåt. Har inte gjort ett skit sen dess.
Är fett taggad på att dra ut, men typ ingen är hemma, och dom som är de kan inte, helt sjukt depp.
Aja, imorgon ska jag iallafall träffa eve och sara, sen på lördag slagga hos erika, och på söndag ska jag träffa micke, satt de blir nice.
Funtar på att lägga in bilder på allt jag har köpt under dom senaste veckorna, men vet inte.
Får se hur jag gör, puss så länge !


 


Kommentarer
Postat av: aye

Hellu^^ Allt bra med dig?

Kram kram

Förresten, fin blogg<3

2010-08-07 @ 00:20:32
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0