2/8

kommer inte på nånting å skriva, helt dött typ.
Kan berätta lite om igår.
Jag och Bianca drog in till stan, mötte upp johan å victor nästan direkt. Gick runt ett tag och sen kom erika å emma.
Vi typ ägde ut helt stan, nej.. men vi hade rätt kul faktiskt. Kolla några affärer, umgicks.. ah.
Bianca å jag drog hem till henne, träffade filip å kalle i typ fem min, drog hem igen. Åt och sen drog vi ner å sola. Sen va vi hemma typ hela kvällen, satt vid datan, kollade film å snacka maaassa, skit mys.
Idag så drog vi in till stan vid två, mötte emma vid slussen, kolla några affärer, handlade lite. Sen följde dom med mig till tcentralen å jag tog pendeln till landet.
Och ah.. här är jag nu.
Skit trisst väder ute ju. Satt de blir film hela kvällen typ.
hörs senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0