tjaaaa

Skrev att jag skulle berätta om igår, skriver snabbt bara.
Skolan höll på i en halvtimme, hade typ upprop sen slutade vi.
jag, emma, bianca, erika och johan drog till donken i älvjsö, fast sen drog jag å erika hem till henne å åt, och dom andra åt där. Efter ett tag kom dom andra också till erika, sen chillade vi där typ hela dagen.
Vid halvsex drog jag hem för att vi hade träningen klockan sju. De va typ gårdagen.
Idag började jag åtta å slutade två. Drog till globen med bianca å albin, va där i typ en kvart, sen drog vi till högdalen, å då gick jag hem. Känner mig asdålig, har ont i hela kroppen å grejer, iiiinte kul.
Ska ta ett bad, sen kolla film.
vi hörs puss !


hahahah ascooool bild ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0