rubrik yäää

Har precis duschat, asniiice. Håller på å ladda ner en rulle till i helgen, erika har fekke, fääättt niice.
Helt butheway men visst märker man att de är höst nu ?
helt seriöst dökallt ute. Och när det är kallt blir jag sjukt torr på både händer å ansikte, satt de är inte så nice.
Dessutom så är det sista augusti idag, första höstmånaden imorgon alltså.. hej ångest.
hah ointressant jaa.. men kommer inte på något att skriva.
Lägger in en låt, och kör på en gammal bild.
Skriver mer imorgon pussen.


Från och med Du - oskar Linnros


   


Kommentarer
Postat av: Gunnar

hejhej, Gunnar heter jag. Jag gillar din blogg otroligt mycket. Du verkar vara så ytters trevlig, vill du bli min vän, snäääääälla?

Ett gott råd fran en sån gammal som jag, blogga lite oftare!

xoxo- you know who I am!

2010-08-31 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0