Lördag

Första dagen avklarad.. Nu återstår det endast en dag till här, giiiilla! Nej de är rätt mys egentligen, men är för beroende av kompisarna, saknar alla som fan, helt sjukt. Aja, idag har jag vart på nån djurpark i dalarna. Vi åkte i typ två timmar innan vi kom fram, och vi började åka vid nio. Va så jävla trött, försökte sova i bilen men de är omöjligt när man har två överdrivet pratglada personer i samma bil. Dom berättade om precis allt man såg, men ah.. De gick ju bra iaf. Såg awesome björnar, typ isbjörnar å massa andra arter.. Jag visste inte att isbjörnar kunde leva i sveriges klimat, skumt. Sen fanns de tigrar, leoparder medmera. Där gick vi omkring i typ tre timmar, 100 grader ute, jag dog, helt seriöst. Nej men.. Annars har de inte hänt så mycket mer, samma visa påvägen hem, gick inte å sova. Juustjaa, vi har spelat fiamedknuff idag igen, dom ville ha revanch från igår.. Men ah, jag vann igen. Är man bäst eller är man bäst haaaallå?! De va allt, hörs imorgon.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0