Fredag

Dagen dååraaa. Hela högstadiet va tyå typ utflykt. Fast halva va på ett ställe och andra halvan på ett annat, A och B klasserna på ett ställe, sen va C och D klasserna på ett annat. Jag som går i 8D drog till typ en sjö, rundan som ligger vid handen typ. Va as otaggad på att dra dit igår, lät fett tråkigt. Men de va rätt nice ändå. Vi körde massa olika typ grenar i grupper. De gick halvbra för min grupp, men de va rätt kul iaf. Sen grillade vi korv, mys.
Vi slutade typ halv ett, men precis innan vi skulle dra så tappade emma bort sin mobil. Satt vi stannade kvar å leta i typ en timme. Och tillslut, efter galet mycket letande, om och men så hittade erika den. Vi hade asbra teamwork, skiit nice. Efter att vi hittat mobilen så drog vi till emma i farsta, hon skulle lämna sin väska å lite sånt. Efter de åkte vi till högdalen, vi lämnade väskorna hemma sen drog jag emma och bianca till erika, och sen drog vi ut. Hängde typ i en park ett tag, sen gick bianca hem å då åkte vi till örby, mötte upp johan å gick sedan till willys. Dom köpte typ burn å sånt, medans jag gick runt helt sjukt depp. Mår inte bra, kände de redan igår. Har ont i hela kroppen, känner mig slö, har ingen ork till nånting. Menmen, vi drog iallfall tillbaka till örby å luffa där ett tag, sen drog alla hem. Mjoo, de va typ dagen.
Men ahh, fan om jag blir sjuk nu!
skriver mer imorgon, puss.


älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0