crazy night

Förlåt för dålig uppdatering.

Vart ska jag börja.. Drog ut med sara och evelina vid fyra igår, först drog vi in till stan och hängde där ett tag, gick vilse gjorde vi också haha. Vid sex-halv sju nångång  drog vi till högdalen igen, sen tog vi bussen till donken i älvsjö. Åt lite, satt å snacka. Vi satt där i minst två timmar, sen kom victor, ivar, jeppe och zac. Vi gick typ runt överallt. sen drog jag, evelina och sara till eve och åt. Vid elva mötte vi upp killarna igen, victor hade eves glasögon satt ah. Sen luffa vi runt i örby. Halv tolv drog vi in och åt, satt vid datan, väntade på att tiden skulle gå typ. Vid ett halv två ringde frida, de hade hänt nåt och vi sprang å mötte henne. Drog tillbaka nästan direkt efter att vi mött henne. Hade as nice. Åt massa glass, satt vid datan, lyssnade musik, pratade medmera.
Vid halv fem drog vi till donken och åt. Satt där å kasta blöta papper och va helt sjukt övertrötta. Klockan åtta drog jag hem, la mig i sängen och somna. Vaknde vid tolv, och ah, here I am, framför datan.
Är gaalet trött, men ska ta en dusch, fixa mig å sånt sen vid fyra ska jag möta upp erika och slagga där.
Skriver senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0