23.33

Ligger i min säng och fryser. Fy saatan va kallt de i mitt rum. Men de är nt så konsigt, har haft fönstret öppet i flera timmar, dum som man e. Har if suttit och tittat film med brorsan, pirates of the caribbean, har aldrig gillat dom filmerna så spec mkt, vet faktiskt inte riktigt vf. Gillar mer verkliga filmer, aa ni fattar. Fast Twilight och New Moon är ett undantag, för dom är ju inte direkt verkliga, lr ?
Imorgon ska jag if va med erika, och även sova där om jag orkar, nice asså :)
Är det bara jag som har världens ångest över att lovet snart är slut, shit asså, har gått och tänkt på de halva dan, vill ha sommarlov, nu nu nuuu !
Nejh nu skriver jag inget intressant längre, skriver bara för skrivandets skull.
Känner mej trött, det tar på krafterna att gå omkring i stan en hel dag har jag märkt.
Får väll ta och säga godnatt nu, mer update imorgon <3



Kommentarer
Postat av: sarah

Haha aah visst, ey nice blogg bruden! (Y)

2010-04-08 @ 00:46:01
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0