rubrik

Har vart ute sen halv tio imorse, och kom hem vid halv åtta och har knappt suttit ett skit idag, är så grymt trött nu så det är nt sant, ska gå och lägga mej direkt efter efter att jag duschat.
Vi var först i farstahallen å hängde där med wille å viktor som hade matcher, as kul. Sen va vi i farsta centrum och åt, sen drog vi tbx till farstahallen. Vi drog till örby för att träffa johan och victor vid tre, men victor hade träning så jag, erika emma och johan gick runt typ överallt. Vi skulle dragit in till vivo och handla tuggummin men sen sa johan den jäveln att de finns billigare tuggummin på willys, och han sa dessutom att de tar två minuter å gå dit. Men jag hade ingen aning om att han menade willys i älvsjö, som är långt från där vi va. Ååh helvete va jobbigt de va, var redan trött då. Men på plats köpte jag if ett äpple och tuggummin som inte alls va mkt billigare. Sen gick vi tbx och mötte upp bianca som skulle komma. Emma va tvungen att dra hem nästan direkt efter de satt vi satte oss i en port när emma hade åkt, frös som fan. Vi satt och väntade på victor och jespher som skulle äta på restaurang, men när vi väntat i typ en timme utan att gjort ett skit, och dom fortf inte hade fått sin mat, så drog vi hem. 
Drar in i duschen nu, får se om jag pallar uppdatera efter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0