tjääooowh

Sitter i sängen och är proppmätt. Pappa och jag ställde oss och gjorde världens fetaste macka med korv, rödlök å allt på, så jävla gott.
Kom hem vid halv nio ungefär, kände i luften att de va åska på väg, och precis när jag kommit hem så titta jag ut från fönstret i mitt rum, och då ösregande de, ca två min efter så kom blixten och hela huset började skaka (kändes de som), inte kul alls.
Imorgon vid halv ett så ska jag och bianca vara hos emma i farsta, och strax därefter drar vi till emmas land, ska bli så jäävla niice. Kommer dessutom ta med datorn så de blir mkt update och bilder, bra va ?
Vet inte om jag kommer hinna skriva innan jag drar imorgon, annars skriver jag när jag kommit till emmas land. Puss fifäään <3


du vet att jag älskar dej, vafan som än händer, förlåt <3


Kommentarer
Postat av: erika

:) <3

2010-04-29 @ 22:41:09
URL: http://eeerraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0