Söndag

Nämen godmorgon sömntutor. Ni hörde rätt, sömntutor. Nej jag skämta bara, jag skulle faktiskt hemskt gärna velat somna om, om jag bara kunnat. Solen lyser too much idag, men man ska inte klaga, absolut inte.
Sitter och väntar på att klockan ska bli runt tolv då jag drar och möter Bianca, men de är ett tag kvar. Vad ska man hitta på under den tiden då, sitta vid datan och kolla sin blogg varannan minut för att se om någon har kommenterat  (som ingen gör), nej de pallar jag faktiskt inte. Får väll hitta på nåt annat, städa rummet gjorde jag igår, så de behvövs inte. Kanske rensa kläder ? 
Aja, we will see.
Puss<3


ful tråkig bild som jag tog hos erika nån dag ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket! din med :)

2010-04-04 @ 10:54:05
URL: http://mmaadelene.blogg.se/
Postat av: S O F I E & E R I C A

fin blogg :) Glad påsk.

2010-04-04 @ 17:09:34
URL: http://sofiericalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0